Открийте ни и в

Български истории

Българин „зарежда“ Холивуд с 3D чудовища

Цветомир Георгиев е създал герои в „Сблъсъкът на титаните“, „Трансформърс 3“ и др.

публикувано

на

Снимки: sofialive.bg

Българин е създател на едни от най-страшните чудовища в Холивуд, които стряскат и въздействат от филми като „Сблъсъкът на титаните“, „Трансформърс 3“, „Невероятният спайдърмен“, новият „Костенурките нинджа“. Цветомир Георгиев признава, че ужасяващите му герои виждат бял свят след денонощия стоене пред компютъра.

Днес българинът е част от компанията на Аарън Симс, един от най-иновативните концептуални артисти в областта на филмовите продукции. Екипът на американския дизайнер стои зад моделите на не едно и две холивудски създания. Някои от тях са на Цветомир.

Немалко от тях той вижда в сънищата си още като дете. „Като малък си затварях очите, преди да заспя, и си представях различни същества, с много ръце и крака, с различна анатомия“, споделя той за началото на всичко пред БНТ. Интересът му към анатомията на хора и животни се задълбочава с годините. Като дете израснал на село, където често колели животни. Това му дало възможност да наблюдава и научи много за телата на живеещите на Земята същества. „Успявах да видя как са им вързани мускулите например. Това много му помага в работата сега“, споделя Цветомир.

Той изработва страшните чудовища чрез компютърна програма от нулата.

Правиш всичко като от топка глина

споделя той и допълва: „Можеш да контролираш създаването на човек такъв, какъвто го искаш – слаб, дебел, мускулест…“.

А как са го открили от Холивуд?

Благодарение на сайт, в който Цветомир, заедно с много други артисти, си публикували творбите си.

„Бях направил различни неща, анатомични разрези, които тогава много ме вълнуваха“, спомня си той. И един ден, събуждайки се и преглеждайки мейла си, открил писмо от Аарън Симс. „И си казах, това е невъзможно“.

Но се оказва истина. Първият проект, по който Цветомир Георгиев, работи, е Медузата от „Сблъсъкът на титаните“.

Дизайнерът е категоричен, че това, което е постигнал, не е случайност, а осъществена мечта. „От малък съм израснал с това, с гледането на филми и книги с фентази мотиви, и винаги ми е било в главата някой ден да работя това. Да правя чудовища за филми, да ги създавам, да дам живот на нови същества“, споделя Цветомир.

Той определя себе си като преобладаващо самоук.

Не притежава класическо художествено образование. По-сериозен допир с някои основни концепции от изобразителното изкуство получава, учейки в техникума по текстил и моден дизайн във Враца. Там се запознава с теоретични въпроси като композиция, позиране, дизайн на дрехи и сенки.

След като завършва, се насочва към университета в Благоевград. Докато

 следва за учител по рисуване

Георгиев за първи път попада на компютърната програма за триизмерно моделиране и тя променя живота му. Започва да търси възможност за развитие в тази насока, но единственото място, където се преподава дисциплина, свързана с моделиране, е Нов български университет. А той не е по финансовите му възможности. Затова Цветомир прави всичко възможно да си набави литература за работа с компютърните програми. Така на принципа на пробата и грешката той започва да се самообучава. В същото време решава да прекрати специалността си, за да се посвети на истинската си страст.

Първата сериозна работа на Цветомир е свързана с дизайн на предпечат и плакати. Впоследствие се захваща с една малка фирма, която разработва компютърни игри. Там прави първите си модели. В същото време не спира да създава собствени концепти у дома и да се учи на нови умения.

И така до мейла от Аарън Симс.

След Горгона Медуза българинът създава няколко извънземни същества и за филма „Зеленият фенер“, който е вдъхновен от едноименния комиксов герой на „Марвел“. Възлагат му да направи и триизмерно копие на костюма на главния герой. Това е случай, в който дизайнерът признава, че уменията, които е придобил в техникума, са му помогнали.

След като се представя добре с първите си проекти, Цветомир продължава да работи с пълна пара за Холивуд. А начинът на работа е доста натоварен. Българинът трябва да направи по няколко варианти на даден персонаж, които после се състезават с творенията на други артисти, изпратени до режисьора. Понякога изборът е между 50 варианта, а понякога крайният вариант е резултат от компилацията между няколко модела.

Но трудът винаги си заслужава, категоричен е българинът.

Facebook Коментари

Получавай BG VOICE по имейл
BG VOICE - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК
Натисни, за да коментираш

Коментирайте

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Български истории

Българите в Бостън и района ще имат собствена сграда за културен център

публикувано

на

Виж цялата статия
Сградата на Български център в Нова Англия, сн. Георги Енчев

Районът Нова Англия в Америка включва щатите Масачузетс, Върмонт, Мейн, Кънектикът, Ню Хемпшир и Роуд Айлънд. Най-много българи там има в Масачузетс. Те живеят главно в Бостън. Имат училище, църква, два центъра за културни събития.

Българският център в Нова Англия (БЦНА) съществува от 2012 г. Основно се занимава със събития по честването на българските празници. Негов президент е адвокат Дейвид Флашенбърг, който е женен за българка.

Америка отличи българка за популяризиране на културата ни

„Като организация с нестопанска цел сме регистрирани от януари 2013 г. Най-голямото ни годишно събитие е честването на 3-ти март. Организирали сме и други събития – показвали сме филми, имали сме концерти, провеждаме редовни уроци по български за възрастни“, обяснява Надя Улмън, член на борда на директорите и член на комисията за комуникации. На 12 февруари центърът успя да закупи собствена сграда –

мечта на всяка българска организация в Щатите

Сградата се намира в Билерика, Масачузетс, на кратко разстояние от път № 3 край Бостън. Тя е приблизително 3700 кв. фута, разположена на 1,64 декара земя и има паркинг за поне 60 коли. На първия етаж има голяма зала, която може да побере до 150 души.

„Мисията ни е да създадем дом на българите в района. Няколко години събираме пари. Тази година най-накрая успяхме с общи сили да закупим сграда. Това беше възможно с много дарения, много подкрепа на местното общество тук. Това е постижение не само на българския център, а и на нашите партньори. В нашата организация имат членство българската църква “ Св. Петка“, българското училище „Св.св. Кирил и Методий“, както и център „Мадара“ с основател Вили Желязкова“, отбелязва още Надя Улмън.

„Особено сме благодарни на множеството доброволци, които даряват от своето време, труд и лични средства при организирането на събития и кампании за набирането на средства за сградата. Нека отбележа също, че нямаше да се справим без дългогодишната безвъзмездна работа на ръководителите на българския център“, допълва тя.

Миналата година Българският център в Нова Англия организира връчването на почетен медал „Иван Вазов“ за основателката на център „Мадара“ Виолета Желязкова. Желязкова също така получи почетна грамота от губернатора на Масачузетс Чарли Бейкър, както и конгресмените на щата.

Първата задача след покупката на сградата от центъра ни в Нова Англия ще е тя да се оборудва. „Трябва да сме сигурни, че

училището ще може да функционира наесен

да може всички класове да си намерят подходящо място и да организираме занятията така, че да е удобно за всички“, изяснява Улмън. Намерението е голямата зала да се раздели с подвижни стени за училището и да се отваря за църковни и културни функции по всяко друго време. В сградата има още две малки класни стаи и помещение за добавяне на поне още 2 до 3 класни стаи. В момента в училище „Св.св. Кирил и Методий“ учат 171 деца в два клона: 137 в Улмън и 34 в Кейп Код. Директор е Росен Димитров. Основният филиал е под наем в сграда от китайски център, така че със собствения дом ще има възможност за повече свобода за различни дейности.

„Освен това българската църква ще започне един преход към новата сграда. Сега тя се помещава в сръбската църква в Кеймбридж. Трябва да направим така, че пространството да е функционално за всички. Сградата не е голяма, но виждаме огромен потенциал как да разпределим всичко“, казва Улмън. Идеята е всички организации да са на едно място за удобство и практичност.

През май тази година “ Малко българско училище“ в Чикаго стана първата българска организация със собствена сграда. Те се сдобиха с нея след повече от двегодишни усилия. Сградата се намира в предградието Дес Плеънс, където живеят много наши сънародници. „Амбицията ни е да положим основите на българо-английско двуезично училище – нещо подобно на езиковите гимназии. Децата ще могат да учат предметите и на български, и на английски“, каза малко след приключване на сделката Живка Петрова, директор на школото.

В сградата „Малко българско училище“ се радва на просторни класни стаи, физкултурен салон, отделен

център „Малката България“

Училището провежда учебни занятия, различни кръжоци, срещи с културни дейци, занимания по народни танци, както и спортни прояви.

„Много се окуражихме, когато разбрахме, че те си купиха сграда. Разбрахме, че е възможно. До този момент бяхме работили много усилено за набиране на средства. Търсенето на сграда в Бостън вече беше започнало. Още веднъж ще кажа, че много се радваме за „Малко българско училище“ и нашите приятели в Чикаго. Бяхме щастливи да чуем за успехите на други българи“, сподели Улмън.

За Великден – Малко българско училище купува сграда

„Водещият принцип на БЦНА винаги е бил, че всеки събран цент и долар е ценен – затова като организация стопанисваме средствата с отговорност към българската общност и често публикуваме отчети на страницата, показващи колко средства са набрани“, уточнява тя.

Даренията за сградата не се използват за административни или оперативни цели на организацията. Всяко събитие или програма се финансира чрез продажба на билети, членски такси, спонсори и често лични средства на членовете на борда на директорите на БЦНА.

Освен че е в борда на директорите, Надя Улмън е преподавател по български за възрастни.

Учениците са в по-голямата си част американци

които имат някаква връзка с България – дали са женени за българи, пеят в хорове за българска или балканска музика, или техните баба и дядо са били в България. Надя с вълнение разказва, че те идват при нея с различно ниво на владеене на езика, но учат усилено и се радват да узнаят различни неща за България.

Относно закупуването на сграда тя казва, че най-важното е българското общество да си изясни къде ще е сградата и какви функции ще изпълнява. „Този процес е сравнително сложен. Естествено, че много българи ще искат тази сграда да е близо до местата, където живеят. Естествено, че ще искат сграда, която да не е скъпа. Оттам се пристъпва към оглеждане и оценка на това, което се предлага на пазара.

Голям плюс за Българския център в Нова Англия е, че новата сграда е била църковна. Също така тя се намира в зона, която позволява да бъде използвана и за училище, и за църква. Така няма да се изискват допълнителни разрешения от общината. Церемонията за „рязане на лентата“ ще се състои през март, датата ще бъде обявена допълнително.

Facebook Коментари

BG VOICE - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК
Продължете по-нататък

Български истории

Цирк, дрога и подозрително самоубийство – животът на Ал Добрич в САЩ (СНИМКИ)

публикувано

на

Виж цялата статия
Плакат на цирка на Добрич, сн. Worldpoint.com

България има в историята си велики циркови артисти. Един от тях – Александър Добрич – стига до Америка и през 60-те години на миналия век прави eдни от най-грандиозните представления за това време из цялата страна. Той дори създава цирк „Добрич“ на американска земя, обикаля с него от град на град и навсякъде обира бурни овации. В Америка той е известен като Ал Добрич. Умира при странни обстоятелства, които водят към версията за самоубийство, но близките му и медиите се съмняват, че може и да е бил убит.

Признат е за един от най-известните продуценти, тъй като не само намира артисти с уникални номера, но успява да наложи цирка в телевизията. Под негово ръководство в „Шоуто на Ед Съливан“ (предшественикът на Дейв Летерман в Си Би Ес) са излъчени множество епизоди с циркови изпълнения.

Добрич също е

продуцирал програмата „Супер цирк“ по Ей Би Си

Българинът е второ поколение акробат. Племенник е на легендарния Лазар Добрич, който се счита за баща на българския цирк. Именно от чичо си Лазар и баща си (също Александър) Ал Добрич възприема идеята, че цирковото изкуство няма граници и вълнува еднакво силно публиката, както в Родината, така и в чужбина.

Зад граница чичото и бащата на Ал Добрич гастролират още от 1900 г. Те се появяват във Варшава, Париж, Франкфурт и Америка (в цирк „Барнум“). Двамата били пратени да учат в чужбина, но в крайна сметка избрали цирка за своя професия и така радвали хиляди хора по света.

В България братята Лазар и Александър създават първия постоянен цирк „Колизеум“, който съществува от 1919 до 1926 г. През 1933 г. Лазар го преименува на цирк „Роял Добрич“ и е негов директор до 1948 г., когато е одържавен и наречен цирк „Родина“. Отделно Александър Добрич-Старши създава цирк „България“, с който обикаля Румъния, Югославия, Австрия, Италия. Паралелно с цирка Александър-Старши има успешна кариера като борец. Изявява се с борби и в цирковите шатри.

Ал Добрич-Младши е роден през 1915 г. в Равно поле, Софийско. От малък се представя в цирка. Имигрира в Щатите през 1949 г. По това сестра му Вера вече живее отвъд Океана, приела е псевдонима Лола Добрич и играе в цирка „Ринглинг Брадърс“ с номер с ходене по въже.

Aл Добрич се жени за полякиня на име Пия

и започва циркова кариера с нея в „Ринглинг Брадърс“. Двамата се наричат Duo Dobritch. С Пия имат и син на име Александър – Санди.

През 1953 г. Добрич става продуцент и създава продукцията „Супер цирк“, която сe излъчва по канала Ей Би Си от Чикаго всяка неделя. В предаванията участва и синът на Ал – Санди. Той се превъплъщава в клоуна Scаmpy, който грабва вниманието и на Ед Съливан и водещият го кани в шоуто си над 50 пъти. В средата и края на 50-те години Добрич вече управлява импресарска къща „Добрич Ентерприсис“. През 1956 г. тя има офиси в Ню Йорк, Чикаго и Франкфурт, Германия. Добрич често пътува до Европа и България и намира артисти, които да доведе в Америка и обратно.

През 1961 г. Ал Добрич създава „Dobritch International Circus“ в съдружие със съпругата си Пия и друга жена. Ал имал дял от 49 акции, Пия – 48, приятелката им взела три акции. Седалището на цирка на Добрич е в Лос Анджелис.

На следващата година обаче Ал и Пия се разделят. После Добрич се жени за актрисата Ръсти Алън, (известна с филма „Момичешко щастие“ с Елвис Пресли). Прекъсва за кратко връзката си с нея и се жени за стриптийзьорката Бранди Уайлд (1968 г.), а после отново се връща при Ръсти (1970 г.). През това време продължава да прави представления в различни градове. През 1962 г. Добрич участва като продуцент в заснемането на лентата „Джъмбо“. Филмът събира над 5 млн. долара приходи.

Под купола на „Dobritch International Circus“

гастролират много знаменити артисти

Адам Уест като Батман, Саймън Метц като Човека с глава-топлийка, наричан просто Шлитци, Чък Корнърс като Каубоя, Карла Валенда като акробатка на въже (Карла е пра-пралеля на нашумелия в последните години майстор на безумните разходки по въже Ник Валенда, който премина по този начин над Големия каньон), други членове на фамилията Валенда и други.

Най-интересна е историята на Шлитци. Шлитци е роден с микроцефалия, има необичайно малък мозък и череп и малък ръст (около четири фута или 122 см). Шлитци остава следа в историята с ролята си във филма на ужасите „Freaks“ на Тод Браунинг от 1932 г. В цирка той намирал подкрепа и уважение, които не срещал другаде, тъй като много му се подигравали. Умира през 1971 г.

Сестрата на Добрич – Лола, също е била част от едноименния цирк. Нейният коронен номер е да ходи по въже на пръсти, като ползва голямо перо, с което пази баланс.

В цирка си българинът успява да покаже и животни, които след това стават звезди и са търсени за участия в различни шоута, чуждестранни циркове и телевизионни програми като тази на Ед Съливан. Шимпанзето Джинкс е само един от примерите. Джинкс кара кънки на лед с треньорката си Дарлийн, което е нещо невиждано по това време. Те са толкова атрактивни, че веднага станали едни от любимците на Ал Добрич, и той им осигурява участия, за които не са и мечтали. По-късно Джинкс има и други сценични партньори, но това не му пречи да демонстрира таланта си.

За популярността и мащабността на „Dobritch International Circus“ можем да съдим от пресата от това време. Циркът редовно

присъства на страниците на изданието „Circus Report“

както и списание „Билборд“ и в местната преса. Постер на цирка от 1966 г. за представление в Бостън например дава информация, че циркът е имал три манежа и шоуто е било с продължителност 2 часа и половина. Сред споменатите хитови изпълнения са Батман, Летящите Валенда, лъвовете на Зербини и семейство Зачини, които се пъхат в огромен топ и са изстрелвани от оръдието. Билетите за възрастни са стрували 2, 3 или 4 долара според мястото, а децата под 16 години са били таксувани наполовина.

През март 1967 г. циркът на Добрич гостува в Лос Анджелис за 11 дни. Градът остава възхитен от атракциите и най-малко 100 000 души се стичат в мемориалния колизеум, където е събитието. Циркът предлага 400 различни номера. Не всичко минава по вода, защото при едно от представленията един от слоновете се опитва да избяга, но като цяло публиката се съгласява, че циркът с право се нарича „най-великият цирк в света“.

През есента на следващата година Ал Добрич поема на плещите си още по-грандиозен проект – откриването на казино „Цирк, цирк“, което се предава на живо в „Шоуто на Ед Съливан“. Собственикът Джей Сарно се доверява напълно на българина в пресъздаването на магията на цирка в най-новото казино във Вегас.

Преди откриването шоуменът Съливан показва 30-минутно предаване за Добрич. Било е предвидено празненството да приключи до 2 часа след полунощ, но хората са се забавлявали много и са останали до 6 сутринта. Съчетаването на цирк с казино се оказва трудна работа. Джина Лолобриджида е трябвало да репетира до тигър, който захапал роклята й. Работници е трябвало да пробиват дупки в покрива, за да могат да закачат прожектори. По време на представлението при номер с балансирането на горящ полилей върху сабя акробатът губи баланс. Горящото тяло запалва близката съблекалня. Въпреки всичко откриването е запомнено като едно от най-интересните събития в града. По- късно Добрич е вписан и като част от хората, работещи редовно за казиното на заплата.

През 1970 г. Добрич мести централата на цирковата си компания в града. В знак на признателност кметът обявява месец юли за месец на цирка. Добрич също така планирал да отвори

училище за циркови артисти и клоуни

По това време обаче продуцентът е застигнат от лоши финансови години. Спорeд някои медии обаче истината била, че се опитвали да го лъжат и му плащали по-малко от обещаното.

Ал Добрич умира на 11 март 1971г., като скача от 15-тия етаж на хотел „Минт“ във Вегас. Според полицията той се e самоубил най-вероятно заради финансови проблеми и предстоящ съдебен процес. Но списание „Фабюлъс Лас Вегас“ открехва друга истина. Член на семейството на Добрич се е замесил с наркокартелите. Наркодилърите искали от него баснословна сума. Добрич разбрал за това и завел загазилия от семейството му направо в офиса на ФБР да даде показания. Агентите не могли да направят нищо, защото това били само заплахи, а и нямали други доказателства срещу пласьорите.

Семейството на Добрич не могло да се отърве от наркодилърите. Започнали заплахи и към него самия, че трябва да плаща. Ако не – ще види сина си с отрязани ръце и крака. Със знанието на ФБР той се опитал да извърши граждански арест на изнудвача и да го предаде на федералните. Добрич завел изнудвача в апартамента си и го

задържал на мушка с пистолет

и се обадил на агентите. Но неочаквано бил нападнат от задържания. При опит за самозащита Добрич пребил изнудвача. В резултат бил задържан за побой и опит за убийство.

След като излиза от ареста, Добрич се сблъсква с нови неприятности. Собствениците на казино „Цирк, цирк“ го уволняват, а са имали намерение да го направят акционер. Пресата го разнищва и го нарича гангстер и мафиот. Много хора му обръщат гръб. Негов приятел завежда дело срещу него за изнудване за пари.

Но въпреки ареста и многото загуби, „Фабюлъс Лас Вегас“ настоява, че той е имал договор за снимки на телевизионни предавания за цирка, снимките на които щели да бъдат в София, Москва, Париж и Лондон. Добрич умира, преди да се яви на делото срещу него за изнудване. Именно делото според мнозина може би е причина за вероятното самоубийство. Според полицията няма следи от насилие. Но близките и познатите му настояват, че той е бил в отлична форма и винаги оптимист.

След смъртта на Ал сестра му Лола живее в Сарасота, Флорида. През 2003 г. е удостоена с наградата цирков пръстен на славата. Умира през 2008 г.

Facebook Коментари

BG VOICE - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК
Продължете по-нататък

Български истории

Българин подмлади Де Ниро по поръчка на Скорсезе

публикувано

на

от

Виж цялата статия

Иван Грозев – това е името на българската следа в тазгодишните „Оскар“-и. Българинът, който е автор на визуалните ефекти за десетки световноизвестни филмови продукции, е работил и за „Ирландецът“, филмът, който тази година получи 20 номинации за престижната статуетка. Именно на Иван Грозев режисьорът Мартин Скорсезе повери образа на героя на Робър де Ниро.

Освен с легендата Скорсезе българинът работи за продуценти като Сам Мендес, Ридли Скот и Ром Форд и следва техните инструкции. Във филмографията му са заглавия като „Код: Лондон“, „Х-мен“, „Спектър“, „Сезонът на вещиците“, „Фантастични животни и къде да ги намерим“. Само за изминалата 2019 г. Иван Грозев, освен над „Ирландецът“, работи и по топ заглавията „Черно огледало“ и „Война на световете“.

Иван Грозев, кадър bTV

„Бяхме екип от 7 души от България, които бяхме привлечени, а пет от тях бяхме от един и същи град, моят роден град Добрич“, споделя Иван пред bTV. На него и екипа му било поверено

подмладяването и състаряването на героя на Де Ниро

в „Ирландецът“. „Това е сериозен процес, в който има и творчество, защото някои неща буквално трябва да се нарисуват“, споделя Иван. А освен с Де Ниро, той работи по сцена и с другия гигант на Холивуд, актьорът Ал Пачино.

За Скорсезе Иван Грозев казва, че е истински класик. Режисьорът доказал това и с „Ирландецът“, с който се върнал към използването на лентата. Българинът признава, че това е създало известни проблеми при работата, появили се дефекти в някои сцени и се наложило да се изчистват, да се обработват прашинки и драскотини например. Но в крайна сметка всичко било изпипано до последния детайл. „Това е нещо, което аз лично съм правил преди 15 години“, споделя Иван.

Робърт де Ниро в сцена от „Ирландецът“, Сн. IMBD

През 2018 г. екипът, с който той работи, получава награда Emmy за сериала „Престъпление“ с участието на Люк Евънс и Дакота Фанинг.

Иван е работил и по друга хитова лента, тази за Джеймс Бонд. „Имах удоволствието да бъда част от екипа на „Спектър“, чийто режисьор бе Сам Мендес, който взе „Оскар“ за визуални ефекти“, разказва българинът. Той е впечатлен от работата на твореца, който имал възможността да види веднъж и на живо.

Ал Пачино и Робърт де Ниро в „Ирландецът“ Сн. IMBD

Сред филмите, зад които стои талантът на Иван Грозев, е и фентъзито „Фантастични животни и къде да ги намерим“. За работата си по него българинът споделя, че му е било много забавно да създава летящи чаши и чинии.

Иван е част от света на киното

далеч преди ерата на дигитализацията

Първата му работа е в телевизията в Добрич, откъдето по-късно се премества в столицата.

„Заедно с група хора попаднахме в едно студио и започнахме да се занимаваме първоначално с реставриране на кадри. Те бяха сканирани от лента и при самия сканинг по тях се бяха получили дефекти, които ние обработвахме кадър по кадър на ръка“, спомня си добричлията.

И идва моментът, в който решава да напусне България. Първо работи за студио в Кипър, после се мести в Чехия, а след това в Лондон. Следват и други държави, сред които и Щатите. Но накрай Иван все пак решава да се върне в България. Прави го след почти 15 години. Днес, освен с творбите си, е безкрайно горд и с дъщеричката си, за която говори с много вълнение и радост.

„Нашата работа е свързана с много пътуване. Това е трудно от гледна точка на постигането на баланс между работата и семейството“, признава той.

Сега Иван Грозев твори за Холивуд от България и споделя, че му се получава изненадващо добре.

„През последните години в България нещата са претърпели сериозна промяна. Мога да кажа, че много хора в България са на световно ниво“, казва той.

Но пък спомените от Холивуд не се забравят. Един от най-ярките за Иван е, когато Ридли Скот минал през студиото и видял работата на българина и екипа му. „И остана много доволен“, радостен е и днес Иван. Той признава, че подобни срещи го вълнуват.

Днес работи по няколко сериала за някои от най-големите киностудиа в света, както и по предстоящ сериал с участието на актьори от Game of Thrones, Gotham и Deadpool.

Facebook Коментари

BG VOICE - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК
Продължете по-нататък
Реклама
Реклама

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама

Най-четено

Всички права запазени © BG VOICE е най-влиятелният български вестник в Чикаго, САЩ и Канада BG VOICE is the Bulgarian newspaper leader in Chicago, USA and Canada