Творчеството на Куентин Тарантино се радва на армия от верни почитатели заради различния, на моменти силно носталгичен подход на режисьора към киното. А и заради цинизма, насилието и запомнящите се персонажи и сценарии. Неслучайно тийзър трейлъра на "Once Upon a Time in Hollywood" (Имало едно време в Холивуд) започва с надпис, който информира публиката, че става дума за деветия филм на Тарантино. И ако това не е достатъчно убедително, актьорският състав няма как да не привлече вниманието на масовия зрител - Леонардо ДиКаприо, Брад Пит, Марго Роби, Ал Пачино, Дакота Фанинг, Брус Дърн, покойният Люк Пери, Деймиън Люис и още много в за момента ясни или неизвестни роли. Филмът ще ни разкаже историята на Рик Далтън (ДиКаприо) - телевизионен актьор, който в края на 60-те години безуспешно се опитва да пробие в киното, и Клиф Бут (Пит) - неговият дубльор и най-добър приятел. Далтън по случайност се оказва съсед и на актрисата Шарън Тейт, съпруга на Роман Полански. Това не е случайно - основно място в "Once Upon a Time in Hollywood" ще има бруталната история за убийството на Тейт, извършено от последователи на Чарлс Менсън. Но насилието - една запазена марка на Тарантино - очевидно е запазено за самия филм, а не за трейлъра. Тук атмосферата е някак по-ведра и режисьорът се фокусира върху опитите на Далтън и Бут да намерят своето място в Холивуд. Включително и забавната размяна на реплики между Бут и Брус Лий (Майк Мо). Премиерата на "Once Upon a Time in Hollywood" в САЩ е на 26 юли. Това е и първият филм на Тарантино, който няма нищо общо с Харви Уайнстийн - дългогодишен продуцент на проектите на режисьора. Тарантино прекрати взаимоотношенията си с The Weinstein Company около обвиненията за сексуален тормоз срещу продуцента. Малко по-късно стана ясно, че Sony Pictures са взели правата за разпространение на филма, печелейки наддаване, в което са участвали още няколко компании, сред които Warner Bros. и Universal Pictures. За целта компанията е трябвало да се съгласи с много от условията на Тарантино - за бюджета, монтажа, огромен креативен контрол и процент от приходите, както и правата за филма да се върнат в него след 10 или 20 години.