Надежда Попова

Млада, полугола и нахална. С тембър, който наподобява хрупкане на добре изпечена кифла, и с поведение на такава. Крие посредствеността си зад чифт златисти прашки, облизана бейзболна бухалка и сянката на „яка дупара". Такъв е моделът на поведение и успех, налаган от Гери-Никол сред младите БГ изпълнителки. Повече секс за очите, бърза закуска за слуха (с плоско пеене на ръба на рага речитатива - все пак и гимназистките от Варна знаят коя е Риана) и масов разстрел на добрия вкус. Две от общо четирите минути на последното й парче „Готина и луда" са посветени на задните й части, а текстът, достоен за плакат в тираджийска кабина, чупи тъпомера. И рекорд по брой гледания, ако се вярва на простите цифри в YouTube - само 24 часа след премиерата му пред парчето вежди са повдигали над половин милион души. Купени или не, кликванията са само бонус към медийния шум около „възпитателния ефект", който генерира въпроса „Яката дупара кой ши я бара?". На фона на турбо еротиката в клипа на Гери-Никол от „Монте мюзик" лансираха „Незавършен роман" на Виктория Георгиева. Песента е пълното доказателство, че за всяка агресивна пошлост дори в родната поп култура си има противодействие. От поточната линия на X Factor излиза и Кристиян Костов, чийто първи сингъл „Не си за мен" гони хитовия заряд на Sorry на Джъстин Бийбър. „Монитор" направи бърз преглед на артистите, които правят плахи стъпки под светлината на прожекторите и за които тепърва ще се говори.